من می اندیشم پس من هستم!



ذهن کنجکاو و شکاک انسان موجب شده تا در همه چیز دنیا به دیده ی تردید بنگرد
 و حتی وجود خودش را نیز انکار کند. رنه دکارت، فیلسوف بلند آوازه ی عصر رنسانس،
 اندیشیدن را اثباتی بر وجود خود می داند و می گوید: "من می اندیشم پس من هستم".
 سایر متفکرین جهان، بویژه متشخصین دنیای اسلام و جمهوری اسلام نیز در اثبات این
 مدعی کوششهای بسیار نموده و استدلالات ارزشمندی ارائه کردند که از نظر می گذرانیم:

امام خمینی : من تو دهن همَه می زنم لکن من هستم.

خامنه ای: اگر دشمن باشد من هم هستم.

محمود: من؟؟ اندیشیدن؟؟ نه بابا بی‌خیال، من نیستم.

رفسنجانی: بنا به مصلحت، من بعضی وقتا نیستم بعضی وقتا هستم.

خاتمی: من یواش می رم پس من هستم.

یک بسیجی: هر جا که غذای مفت باشه، من هم هستم

الهام: من کار می کنم پس من هستم

فاطمه رجبی: الهام سر کاره، من تنها هستم ...(برسد به دست آقا)؛

تیمسار فیروز آبادی: من خودم به تنهایی 4 نفر هستم.

عایشه: درسته که زیر سنم، اما هستم.

محمد: من الان ترتیب یه بچه رو دادم، پس من پستم.

خواهر عایشه: من به محض تولد زنده به گور شدم پس من نیستم.

حضرت علی‌ اصغر: من سوراخم، پس من هستم.

جعفر طیار: من پرواز می کنم پس من هستم.

بلال حبشی: من عر میزنم، پس من هستم.

اصحاب کهف: ما می خوابیم پس ما هستیم.

عمر: من لگد میزنم پس من هستم.

فاطمه زهرا: من زاییدم، بس من هستم.

علی: من گردن میزنم پس من هست.

م حسن: من زن میبرم پس من هستم.

حسین: من آب میخورم پس من هستم.

امام زین العابدین: من بدون دواهام هیچ هم نیستم.

امام محمد باقر: من علم سوراخ می کنم پس من هستم.

امام جعفر صادق: به انشتین بگید بره، من هستم؛

امام موسی کاظم: من 37تا بچه دارم، پس من هستم.

امام رضا: من انگور خوردم پس من مستم.

امام جواد: من تیپ می زنم پس من هستم؛

امام هادی: من جریان 60 آمپری هدایت می کنم پس من هستم.

امام حسن عسگری: البته ما رو که کشتند، پس من نیستم

امام زمان: من نیستم پس من هستم!

خدا: من هستم؟؟

10 نظر برای “من می اندیشم پس من هستم!

  1. بسم رب العمر(رضی الله عنه)
    چی شده ایرانیان عزیز؟؟

    خفه خون گرفتید؟مقابل اعراب کم آوردید؟چرا تا کم میارید پای خرعبلات ولاطئالات دوران جاهلیت ایران رو به یاد میارید؟
    چرا شکر گزار نیستید از اینکه اعراب شما رو هدایت کردند،به شما راه ورسم انسانیت رو آموختند،سلمان رو تربیت کردین وتحویلتون دادیم.چرا اینقدر ناشکر هستید؟
    حضرت خلیف المسلمین عمر بن خطاب(طاب ثره) خوب فرمودند:

    قتلوا من الاعجام کقتلهم کامثله جهادک فی السبیل الله
    از این عجم های حرامزاده تا می توانید بکشید که کشتن هر کدامشان به مثابه جهاد در راه خداست.

    چرا به تشیع فحش می دید؟
    من افتخارم اینه که پیرو امام احمد حنبل(رضی الله عنه)هستن ونسبم به امام احمد حنبل می رسه.
    ما از نسل خلفاء معظم اسلام حضرات عمر وابوبکر وعثمان(رحمة الله علیهم اجمعین) هستیم…شما ایرانیان هم از نسل رستم فرخزاد(!!!) که سرش کانه خوک توسط جناب عمرو بن هلال بریده شد وزمین رو از لوث وجودش پاک کرد.
    فردوسی که قضیب(به فارسی میشه کیر) اعراب در گلوش گیر کرده،الآن اگر زنده بود به خایه لیسی اعراب می پرداخت وخدا را شکر می کرد!!!!

    شما ایرانیان برای این زاده شده اید که برده اعراب باشید،نوکری خلق عرب را بکنید واین افتخاری است برای شما،همانطور که فخر احدادتان نوکری خلق معظم عرب بوده است.

    هم اکنون شهر رستم دستان در آتش سوزان بیابان وریگهای تفتیده تفتان می سوزد و در بین ملت سیستان وبلوچستان تفرقه وتشتت افتاده است.
    شمایید که تمدن پوشالی 8000ساله خود می نازید؟
    در حالی که در ایلام بالاترین آمار خودسوزی زنان هست؟
    در جیرفت بالاترین آمار سربریدن دختران است؟جیرفتی که زادگاه اولین تمدن دنیا بوده؟؟؟؟!!!!!

    من فرحان بن عبدالخالق فرزند عمر تبار وابوبکر مسلک وعثمان سیرت،متولد بغداد،آرامگاه شیخ الشیوخ امام ابوحنیفه(رضوان الله تعالی علیه)هستم.در ایران ویران،سرزمین کیران(!!) درس خوانده و برای تحصیلات عالیه وادامه راه امامان اهل سنت به زادگاهم عراق می روم.
    و سرلوحه زندگی خود را این روایت امام محمد غزالی(رض)می نهم که فرموده:

    از ابوهریره نقل شده است که عبدالله بن عمر(رض)،پس از شهادت پدرش توسط خواجه بربر(فیروز مادر به خطا) بسیار خشمگین گشته،به ایران رفت و10000 ایرانی را به درک اسفل السافلین فرستاد.پس از اینکه کمی آرامش پیدا کرد وبه مدینه بازگشت،هر ایرانی مجوسی را که می دید با شمشیر سر می برید والله اکبر گویان به مسجد می رفت ونماز شکر به جا می آورد.

  2. سلام!!!
    در دین مبین اسلام به شدت نهی شده که توهین کنی ولی تو اصلا لیاقت این را نداری که بهت توهین هم بشه چون اصلا همچنین چیزی مثل شما وجود نداره واصلا حساب نمی آید.

  3. فرحان جون این حرفها را ولش کن بگو تو ایران بودی چند بار طلاب ایرانی از کون کردنت ابشونو تو دهنت ریختند یا نه مزه کیر ایرانی را پسندیدی . نوش جونت چه کنیم ما مهمان نوازی واین هم از برکت اسلام عزیزه.

  4. سلام
    اعتراف می کنم عمر بن خطاب حرامزاده بود یعنی یه روز که هوا گرم بود خطاب به پستونای مامانش نگا کرد بعدش دیگه طاقت نیوورد شروع کرد به کردن ننش بعدش یه مدت بکن بکن یه دختری از خطاب و مادرش تولید شد واسه اینکه خطاب و مادرش آبروش نره این بچه را می دن کس دیگه بزرگ می کنه و بعد از مدت ها بکن بکن ننه هه خطاب میره دختره را که بزرگ شده بوده و کردنی به عنوان کنیز میخره بعد دوباره همون دخترا که هم خواهرش بوده هم دخترش یه فصل حسابی می کنه بعد یه حرومزاده ای بوجود میاد اسمش عمر بن خطاب
    وای ای ماجرا را که تعریف کردما حوس کردم لای پستونای این دختر و مادر بذارم آآآآآآآآآآآآآآیییییییییییییییییییییی

  5. راستی یادت رفت بگی اون فیروز لقبی داشت به اسم ابولولو که افتخار ما ایرانیاس که دست توله ی عمر هیچوقت به تخمای ابو لولو ام نرسید که ساک بزنه واسش چه برسه بکشدش بچه کونی حالا کاری نکن بچه شیعه ها دست به کیر شن بکندتااا مادر به خطا ی کون رایگان

  6. لعنت خدا بر شماها که شخصیت پیغمبر و امامان ما را لکه دار می کنید . اگر مرد هستید چرا خودتون رو نشون نمی دید تا کیر بکنیم تو کون خودتون و مادر نداشته تون . بی شرف های بی ایمان . خدا شما رو بیشتر از این خوار و نانود بکنه . اگر گیر ما بچه شیعه ها بیافتید کونتونو پاره می کنیم و واقعیت ها رو می نویسیم و نه مثل شما قائیم بشیم .

  7. ای بر دشمن امیر المومنین امام علی(علیه السلام) لعنت
    هر کی دشمن شیعه است اگه تخم داره رودر روبیاد

پاسخی بگذارید

