پاسخ مشاور اجتماعی به سوالات مسلمین!

با سلام، آقایی هستم ۴۰ ساله و علاقه مند به صخره نوردی و غار نوردی و روانشناسی کودکان. علاقه شدیدی به نویسندگی دارم اما از داشتن سواد کافی‌ بی‌ بهره میباشم. آرزوی من نوشتن کتابهای ساینسفیکشن است. لطفا مرا راهنمائی نمائید.

جواب: دوست عزیز، برای موفقیت در نویسندگی به هیچ وجه به سواد کافی‌ احتیاج ندارید. نویسندگان بزرگی‌ قبل از شما بوده اند که آنها هم از نعمت سواد بی‌ بهره بودند. سعی‌ کنید داستان‌های تخیلی‌ خود را به دیگران دیکته کرده و از سواد آنها بهره ببرید. حتی المقدور به افراد با فرهنگ و دارای تمدن غنی حمله کرده و با غارت و چپاول و نابودی آنها به سواد مورد نیاز دست یابید. سعی‌ کنید در ابتدا از تورات و انجیل رو نویسی کرده و تخیلات خود را به آنها اضافه کنید. در کتابتان دو پهلو حرف زده و از گفتن دروغ ابایی نداشته باشید. یک دروغ هر چه بزرگتر، باورش برای مردم عادی آسان تر. به شدیترین صورت ممکن با افرادی که جرات شک کردن در صحت کتاب شما را دارند برخورد کرده و از تمسخر و تحقیر آنها ابایی نداشته باشید. موفق باشید.

کودکی هستم ۷ ساله، عاشق تاب بازی و شتر سواری دلا دلا. شوهری دارم بدخو و چشم چران که با من بسان برده رفتار می‌کند. دیگر از این زندگی‌ خسته شده ام، نمیدانم چه کنم. لطفا مرا راهنمائی کنید.

جواب: بچه بی‌ تربیت، این چه طرز حرف زدن در مورد شوهر و صاحب اختیار تان است؟ هیچ میدانید که اگر او نبود، الان شما زنده به گور شده بودید؟؟ بس سعی‌ کنید خود خواهی‌ را کنار بگذارید و به وظیفه اصلی‌ خود که همانا تیمار همسرتان است بپردازید. شیر شتر تازه برایش بدوشید و ران سوسمار برایش کباب کنید و اگر کارش به جایی‌ رسید که تاج کیانی آرزو کرد، درخواستش را اجابت کنید.

علی‌ هستم از مدینه، چندی پیش دوستم به دنبال مشکلی‌ که به خاطر تقسیم ارثیه با او داشتم داشتم، به زور وارد خانه شده و اقدام به ضرب و شتم همسر باردارم کرد به طوری که همسر من از شدت ضربات وارد به کمرش، سقط جنین کرد. متاسفانه به دلیل خستگی‌ مفرط ناشی‌ از حمل شبانه آذوقه به مستمندان، نتوانستم در آن لحظه دوستم را در ضرب و شتم همسرم یاری دهم به طوری که اینک دوستانم از من به عنوان سوسول و بچه ننه و زن ذلیل یاد میکنند که بدترین تهمت هاست و بسیار آزار دهنده و کاملا خلاف واقع چون به شخصه در راستای ارج نهادن به تعالیم اسلامی، برنامه هفتگی آزار همسرم را اجرا می‌کنم . چگونه میتوانم مردی خود را به این دوستان ثابت کنم؟

جواب: یکی‌ از ۱۲ همسر خود را مجبور کنید که برایتان اسفناج بپزد، اسفناج را داخل قوطی کنسرو کرده و دور آنرا لحیم کنید. در یکی‌ از جنگ‌ها که قصد نابودی مشرکین را دارید، قدم زنان به طرف در قلعه رفته (ترجیحا قلعه خیبر. طبق اخبار واصله، در ساخت این قلعه از مواد غیر استاندارد چینی‌ استفاده شده است) و با دست راست قوطی اسفناج را از زیر زره خود بیرون کشیده و یا ابوالفضل گویان آنرا فشار داده و محتویات آنرا داخل دهان خود بریزید (یادتان نرود که پیپ مبارک را از دهان خود بیرون بکشید) در این هنگام بازوی شما متورم شده و قادر خواهید بود که به آسانی در قلعه را از جا بکنید. سعی‌ کنید از تمامی این مراحل فیلم برداری کرده و در کانال یوتیوب خود قرار دهید طوری که دوستان شما این صحنه را دیده و به مردانگی شما ایمان بیاورند. پس از قلع و قمع ساکنین قلعه و تجاوز به زنان و کودکان به اسارت گرفته شده، دوباره در قلعه را به حالت اول برگردانید.

بانویی هستم ۱۸ ساله و عاشق حامله شدن، زایمان، سقط جنین، بوی خوش پوشک بچه، عوض کردن پستونک، قنداق کردن بچه و این جور تفریحات سالم. از وقتی‌ که یادم میاد یا حامله بودم یا اینکه داشتم کلفتی شوهرم رو میکردم. با این حال دوست دارم که در آینده از من به عنوان الگوی زن آن زمان یاد کنند. میگوئید چه کار کنم؟

-ضعیفه جان, بنده بانوئی‌ را میشناسم که سال‌ها قبل از شما پسر بچه بی‌ پدری به دنیا آورد و با داستان سرایی چنان ملتی را گول زد که به جای اینکه فاحشه لقب بگیرد، به زنی‌ مقدس تبدیل شد. شما که ماشاالله جای خود را دارید. سعی‌ کن از آموختن سواد و یادگیری علوم خودداری کنی‌ و نیروی خود را بر روی هنر «مظلوم نمایی‌» متمرکز کن. در دعوا‌ها و شرارت کنار همسرت بوده و جسم خود را سپر بالای او نما. مطمئن باش که برای مردم جاهل، یک پهلوی لگدخورده از یک مغز متفکر بیشتر ارزش دارد.

با سلام. چوپانی هستم متدین که وقت خود را صرف رسیدگی به ابراز احساسات گوسفندان خود و هدایت آنها به راه راست می‌کنم. از دانش و علم روز بی‌ بهره بوده ولی‌ سر سایه قدرت شمشیر،توانسته‌ام خود را در دل بانوان جأ دهم. چند روز پیش که به خانه پسرم رفته بودم، چشمم به عروسم افتاد که لباس توری بسیار نازکی به تن داشت. باور کنید از آن روز دچار شق القمر درد شده‌ام و در آرزوی وصال او بی‌تابی می‌کنم. داشتن بیش از ۳۰ سال اختلاف سنی را می‌تونم حل کنم اما مانده‌ام که با حرف مردم چه کنم که ازدواج با عروس خود را ناپسند میدانند؟

پاسخ: دوست عزیز. مشکل شما را درک می‌کنم. متاسفانه جامعه سنتی که شما در آن زندگی‌ می‌کنید، هنوز قدرت درک چنین مسائلی‌ را ندارد. سعی‌ کنید با جبرأیل در این مورد مشورت کرده و حتی اگر مجبور به دادن رشوه هم که باشید، اقدام به خریدن آیه‌ای در تقدیر از این عمل انسانی‌، مبادرت نمایید.

ابراهیم هستم از مصر تماس میگیرم، راستش مدتی پیش ساختمانی را برای خدا ساختم که قرار بود بعد از اتمام کار گوسفندی را به عنوان دستمزد دریافت کنم اما متاسفانه هنوز بعد از گذشت ۳۲ سال از پرداخت آن خوداری میکند. هر چقدر بهش زنگ میزنم گوشی رو برنمیداره و هر وقت هم به دیدنش میرم فرشته‌ها اعلام میکنند که جلسه داره.اینترنت هم که هنوز اختراع نشده براش ایمیل بزنم. باور کنید پسرم داره از گشنگی میمیره. لطفا مرا راهنمایی کنید.

جواب: پسرتون رو بخوابونید زمین و تهدید کنید که اگه گوسفندتون رو نده، سرش رو از بدنش جدا میکنید. مطمئن باشید که از ترس آبروی خودش هم که شده گوسفندتون رو پس میده.

با سلام. سجاد هستم از مدینه، جوانی هستم منزوی و گوشه گیر که حتی دیدن یک شیشه آب معدنی کافیست تا مرا ساعت‌ها به گریه بندازد. تقریبا تمامی اوقات فراغت را مشغول عبادت و گریه و زاری هستم به طوری که تنها دوستم به من لقب «کفتر مسجد» را داده. متاسفانه به دلیل استفاده از جانمازی‌های غیر استاندارد در هنگام سجده، دچار عارضه روماتیسم شده به طوری که ویلچرنشین شده‌ام (اسم ویلچرم رو گذاشته‌ام «سفینه سجادیه»، بس که تند میره!). پدری دارم ماجراجو و افراطی که عاشق تماشای فیلم‌های رامبو و بروس لی هست و جدیداً  تصمیم گرفته که مرا برای طی‌ یک دوره رزمی ۷۲ روزه، به استخدام ارتش درآورد. باور کنید من اینکاره نیستم. میشه بگید چه کار کنم تا از زیر بار جنگ شانه‌ خالی‌ کنم.

پاسخ: دوست عزیز، سعی‌ کنید خود را به بیماری زده و چندین بار در حضور پدر غش و ضعف نمایید. ویلچر خود را به هیچ وجه ترک نکنید. کیسه دوایتان را دائم و به صورت آشکار همراه خود داشته باشید. دفترچه بیمه درمانیتان را قاب گرفته و بالای ویلچرتان آویزان کنید. موفق باشید.

23 نظر برای “پاسخ مشاور اجتماعی به سوالات مسلمین!

  1. ملجم پور مرادی هستم از خارج. با دو تا از دوستام میخواهیم به زودی یه سری عملیات انتحاری تروریستی انجام بدیم. انجام بدیم یا ندیم؟

    • انجام بدید. یه آقایی هست که روز ۱۹ این ماه قراره تو مسجد سخنرانی کنه. این آقا بزرگترین دشمن ایران زمین هست. یه شمشیر با خودت ببر و وقتی‌ میخواد به سجده بره، بکوب تو فرقش

  2. اقای ملجم پور، خودت دمت گرم. دست این علی‌ اقای مشاور
    به همراهت! اما من و معاویه خواهر و مادر اون دو تا دوستانت
    را سرویس می‌کنیم

  3. برات متاسفم . من به شخصه مسلمان واقعی ندیدم که به بقیه ادیان توهین کنه, ولی شما …

    • آره، مسلمان‌ها اصلا توهین نمیکنند. فقط سر و زبان میبرند (در مورد کفاری مثل من) و بقیه رو هم نجس میدونند (در مورد مسیحیان و کلیمیان)

      • دوست عزیز شما در مورد مسیحیت هم همین نظرها رو داری؟ یعنی برام جالبه که بعضی از دوستان فقط اسلامو بد میدونن و ته قلبشون برای سایر ادیان مثل مسیحیت احترام قائلن . انگار تاریخ مسیحیت و سایر ادیان ار همون اول گل و بلبل بوده و هیچ شکنجه ای و تفتیش عقایدی وجود نداشته . نه گرامی مسیحیت هم یک دوره ای رو طی کرد تا به این درجه رسید . در مورد اسلام هم همین موضوع صادقه و به نظر من در دوره ای هستیم که میشه گفت دوره ی گزار بین اسلام مدرن و سنتی هستش. و جنبش سبز هم آغاز این دوره .ضمناً اینم اضافه کنم که این عملیاتهای تروریستی که شما میبینی بخش اعظمش توسط گروه هایی صورت میگیره که آمریکا اونها رو به وجود آورد. کیه که ندونه بنیاد گرایی اسلامی که آمریکا برای مقابله با شوروی در افغانستان به وجود آورد الان بلای جان خود آمریکا و حتی مسلمونای واقعی شده. من نمیگم که آمریکا باعث باعث ایجاد بنیاد گرایی اسلامی است ولی یکی از عوامل خودشه. در کل من میخوام شما حساب مسلمونای واقعی رو از بقیه جدا کنید. من نمیدونم شما چه موقع از ایران رفتید ولی همون موقعی که تو ایران بودید فامیل مسلمان نداشتید؟ پدر بزرگی ، مادر بزرگی ، خاله ای ، عمویی که مسلمان باشه؟ آیا اونا زبون و سر میبریدند؟ بمب به خودشون میبستن؟

  4. دمت گرم!حال کردم!بهترین کار تمسخر تقدس اینهاست.در جامعه که نمیشه حداقل در فضای WEB باید حالشونو گرفت تا چرت وپرت نگویند

  5. آقا یا خانم م، راست میگین. حرف حق جواب نداره. من یکی‌ مخلص بابا بزرگها، مامان بزرگا، خاله‌ها و عموها و همه مسلمونهای بی‌ آزار و سر در لاک خود هستم. شما درست میفرماین انشا‌الله جنبش سبز آغاز دوره اسلام مدرن است. ما که بخیل نیستیم. مسیحیت هم خیلی‌ جنایات کرده. البته خود مسیح به شهادت تاریخ خونی نریخته. الان به هر حال مسیحیت افسار شده و پوز بند خورده به قول احمدی نژاد آدم شده سر جاش نشسته. یهود دُم در آوردند و اون روی سگ مذهبشون را دارند نشون میدن. از جنبش مدرنیسم مذهبشون، صهیونیسم در اومد که هر چی‌ کثافت و وقاحت در مذاهب سامی هست را به طور عریان ظاهر کرد.که انشا‌الله اونها هم به زودی کن فیکون میشن . اسلام اما در گذر به مدرنیسم یه مشکل اساسی‌ و شاید لاینحل داره که همانا سیره پیغمبر و نص صریح قرآن است. این علی‌ هلندی دست روی همین پاشنه آشیل اسلام میگذاره به امید اینکه «مسلمانان واقعی‌ و مدرن» یه راه حلی برای این مشکل پیدا کنن سر جّد شون

    • دوسته عزیز شاید مسیح خون نریخته ، ولی محمد و علی چی
      هفتصد نفر از بنی قریظه در یک بعداز ظهر فقط یک چشمه کوچیکشه ،

  6. با سلام

    من پیرمردی هستم که 1400 سال عمر دارم
    در حال حاضر در آسمان ها به سر می برم . قرار است که ظهور کنم اما خداوند اجازه نمی دهد.

    لطفا راهنمایی کنید.

    به سپاس

    مهدی

  7. بسم رب العمر(رضی الله عنه)
    چی شده ایرانیان عزیز؟؟

    خفه خون گرفتید؟مقابل اعراب کم آوردید؟چرا تا کم میارید پای خرعبلات ولاطئالات دوران جاهلیت ایران رو به یاد میارید؟
    چرا شکر گزار نیستید از اینکه اعراب شما رو هدایت کردند،به شما راه ورسم انسانیت رو آموختند،سلمان رو تربیت کردین وتحویلتون دادیم.چرا اینقدر ناشکر هستید؟
    حضرت خلیف المسلمین عمر بن خطاب(طاب ثره) خوب فرمودند:

    قتلوا من الاعجام کقتلهم کامثله جهادک فی السبیل الله
    از این عجم های حرامزاده تا می توانید بکشید که کشتن هر کدامشان به مثابه جهاد در راه خداست.

    چرا به تشیع فحش می دید؟
    من افتخارم اینه که پیرو امام احمد حنبل(رضی الله عنه)هستن ونسبم به امام احمد حنبل می رسه.
    ما از نسل خلفاء معظم اسلام حضرات عمر وابوبکر وعثمان(رحمة الله علیهم اجمعین) هستیم…شما ایرانیان هم از نسل رستم فرخزاد(!!!) که سرش کانه خوک توسط جناب عمرو بن هلال بریده شد وزمین رو از لوث وجودش پاک کرد.
    فردوسی که قضیب(به فارسی میشه کیر) اعراب در گلوش گیر کرده،الآن اگر زنده بود به خایه لیسی اعراب می پرداخت وخدا را شکر می کرد!!!!

    شما ایرانیان برای این زاده شده اید که برده اعراب باشید،نوکری خلق عرب را بکنید واین افتخاری است برای شما،همانطور که فخر احدادتان نوکری خلق معظم عرب بوده است.

    هم اکنون شهر رستم دستان در آتش سوزان بیابان وریگهای تفتیده تفتان می سوزد و در بین ملت سیستان وبلوچستان تفرقه وتشتت افتاده است.
    شمایید که تمدن پوشالی 8000ساله خود می نازید؟
    در حالی که در ایلام بالاترین آمار خودسوزی زنان هست؟
    در جیرفت بالاترین آمار سربریدن دختران است؟جیرفتی که زادگاه اولین تمدن دنیا بوده؟؟؟؟!!!!!

    من فرحان بن عبدالخالق فرزند عمر تبار وابوبکر مسلک وعثمان سیرت،متولد بغداد،آرامگاه شیخ الشیوخ امام ابوحنیفه(رضوان الله تعالی علیه)هستم.در ایران ویران،سرزمین کیران(!!) درس خوانده و برای تحصیلات عالیه وادامه راه امامان اهل سنت به زادگاهم عراق می روم.
    و سرلوحه زندگی خود را این روایت امام محمد غزالی(رض)می نهم که فرموده:

    از ابوهریره نقل شده است که عبدالله بن عمر(رض)،پس از شهادت پدرش توسط خواجه بربر(فیروز مادر به خطا) بسیار خشمگین گشته،به ایران رفت و10000 ایرانی را به درک اسفل السافلین فرستاد.پس از اینکه کمی آرامش پیدا کرد وبه مدینه بازگشت،هر ایرانی مجوسی را که می دید با شمشیر سر می برید والله اکبر گویان به مسجد می رفت ونماز شکر به جا می آورد.

  8. چیز خاصی من از این نوشته ندیدم جز بازی با کلمات
    این نوشته منبع معتبری برای رد یا قبول چیزی نیست

    و اینکه
    در دین اجباری نیست راه سقوط و کمال بیان شده است (قران)

    • ما در عرف بین الملل چیزی به اسم احترام به عقاید نداریم، در عوض «احترام به آزادی عقاید» داریم. ضمنا، اگه قراره که به عقاید همدیگه احترام بگذریم، پس لطفا به عقاید من بی دین و متنفر از اسلام هم احترام بگذارید. مچکرم

پاسخی بگذارید

