کیهان و خوانندگان

-سلام، کمالی هستم، دیروز اومدم کیهان بخرم چون ۲ دقیقه دیر کردم همه ۳۰۰۰ تا نسخه تموم شده بود، ما کارمند جمأعت هم که از عهده خرید کیهان ۱۰ هزار تومانی از بازار سیاه بر نمیاییم، باور کنین روم نمیشه الان با دست خالی‌ پیش زن و بچه‌ام برم. میشه لطف کنین و کیهان رو کوپنی کنین؟
-سلام، مشایی هستم، خواستم بگم من اگه این کیهان رو ۶ روز تعطیلش نکنم مسلمان نیستم (پاسخ کیهان: به جهنم، میریم ۶ روز سرّ کار اصلیمون تو اوین)، ضمنا به هدیه تهرانی‌ بگین آی لاو یو.
سلام، مهدی هستم از امریکا. میگم ها، شما اینهمه مطلب غیر واقعی و توهین آمیز مینویسین و نقض کپی رایت میکنین و به کرات به حریم خصوصی افراد تجاوز میکنین چرا یه نفر پیدا نمیشه باهاتون برخورد کنه؟باور کنین شما دیگه روزنامه معتبر به حساب نمیاین. ضمنا در مورد ریزش مو هم مطلب بذارین. پاسخ کیهان: اینجا خودنویس یا بالاترین نیست، اینجا قانون داره.
-سلام، ریغو هستم از هند تماس میگیرم، داشتم دنبال عکس چند تا گاو میگشتم آنلاین کنم، میشه عکس دست جمعی‌ شما رو بفرستم؟
-سلام، از تهران تماس میگیرم، افسانه ۱۰۰۳ شب رو کی‌ چاپ می‌کنین؟ ضمنا سایت شما فشن لازم داره!
-سلام من دیروز کازینو رفته بودم، سیگار کشیدم و درگیر هم شدم، همش تقصیر این شیعه هاست. تذکر بدین لطفا.
-سلام، حسنی هستم، از ارومیه تماس گرایی می‌کنم، خواستم بگم در مورد کشاورزی و باغداری زیاد عکس بنویسید. ضمنا به اون تاج زاده بگین خاک تو سرش.
-فرهنگی‌ هستم، سرهنگ بازنشسته, سبزی فروش سرّ کوچه ما شوید رو تو اعتماد ملی‌ میپیچه اما خیار نشسته رو تو کیهان،شب و روز هم گزارش تخلف میفرستم اما چرا کسی‌ نمیاد اعدامش کنه؟
-اسی هستم، از آلمان زنگ میزنم، خواستم بگم حال کردم که جلاد تهران برکنار شد و جواد اطاعت کولاک کرد. بیشتر از این هم نمیتونم حرف بزنم، کارهای واجب تر این دارم!

آرمان هستم، از خارج تماس میگیرم، یه سری مطلب ترجمه کردم در مورد سکس گروهی، جی‌سپات، ویاگرا و بزرگ کردن باسن و ران. اگه مایل به چاپ هستین با دستیم تماس بگیرین: 7914106

آقا خیلی ممنون هستم از اصفهان
میخاستم بگم اگه ممکنه مقدار توزیع روزنامه کیهان در شهر ما رو افزایش بدید چون الان نزدیک عیده و خونه تکونی! درست نیست ما که جزو خوشه سوم هستیم برای پاک کردن شیشه خرج اضافه بکنیم و پارچه بخریم کما اینکه هیچ پارچه یی کیفیت روزنامه شما رو نداره حتی زیر شلواری!!! آقا بازم ممنونم!

10 نظر برای “کیهان و خوانندگان

  1. سلام علی جون

    آقا من با اجازه شما ، وب لاگتون رو لینک کردم توی وب لاگ خودم.

    خودتون بهتر می دونید که من تازه کارم و دارم مشق نوشتن می کنم. فارسی نوشتن خیلی برام سخته اما بالاخره باید کاری کرد. حالا نشستم دارم تاریخ بیهقی می خونم آخر عمری که بلکی سواتم بیشتر بشه.

    طنزتون خیلی بهم می چسبه، بدجور به دلم می شینه. یه نمک خاصی داره.

    یه خواهش هم دارم که اگر ممکنه وقتی بالاترین عضو گیری رو شروع کرد به یاد بنده حقیر هم باشید. البته آخر صف هم که باشم نوبتم می رسه. کاری از دستم بر میاد بگو.

    پیشاپیش سپاس گزارم

    دامبولی

پاسخی بگذارید

