اعلامیه مهم دفتر حجت الاسلام حسنی:

به دلیل درگیری با مسائل و مشکلات روحی اصناف و فرهنگیان محترم، در ۶ روز آینده هیچ مصاحبه ای با حجت السلام حسنی انجام نخواهد شد!

11 نظر برای “اعلامیه مهم دفتر حجت الاسلام حسنی:

  1. سام داداشی کجا رفتی تنها تنها !!بهت گفتم تو این بالاترین میپری دستتو بده به من ، شیطونی نکن .حالا سیگار میکشی جیزت نکنه !!!

    • سلام عزیزم، من که مثل شما نیستم جون مسلمونها برام مهم نباشه، دراعتراض به کشتار ایغورها توسط چینی های کومونیست تصمیم گرفتم یه ۶ روزی بالاترین رو تحریم کنم 🙂
      امروز هم بالاخره وقت پیدا کرده کردم خونه رو تمیز کنم!
      سیگار هم نمیکشم، نترس، چون کشیدنش تو اون کلبه که قراره تو سوئد کرایه کنیم قدغنه!

  2. دراعتراض به کشتار ایغورها توسط چینی های کومونیست………….
    اره جون خودت ، حتما ، در ضمن اون کلبه تو سوئد هم ، تابستون قراره همه بیان ، اون موقع هم هوا خوبه ، میتونین توی هوای آزاد سیگار بکشین ، اخ نمیدونی چه کیفی داره ، لب دریاچه ، بعد از کباب ، شراب ، آتیش ، گیتار ، سیگار ، ، آبتنی ، دوستان خوب ، بگو بخند تا صبح……..

  3. البته حاج آقا شما که نه شراب می نو شین نه آبتنی میکنین ، اوش اوش روم سیاه ، حاج آقا ، شما رو میفرستم مسجد شیعه ها . باور کن .

  4. اخ اخ، اسمش رو نیار، خودش رو بیار، آتیش و کباب و ماهیگیریش با من ، آهنگ ترکی هم براتون میخونم، مرخصی هم مشکلی نداره، تا اون روز هم این ۶ روز من تموم شده، بس اجازه دارم باهاتون حرف بزنم 🙂

  5. سلام

    دیدم چند روزی خبری ازت نیست نگو که تو حبسی :))

    منم چند روز حبس کشیدم میدونم خیلی سخته 😀

    ولی یادته وقتی حساب من مسدود شده بود یه لینک گذاشته بودم میخواستم کودتا کنم بالایار رو عوض کنیم اومدی ازش طرفداری کردی ؟؟؟

    حالا حبس بکش که حقته :))

    ولی از حبس که بیرون اومدی اگه پایه بودی کودتا میکنیم ایندفعه دیگه حتما بانو بالایار رو از سمتش خلع میکنیم 😀

    • آخر و عاقبت بالا مالی همینه دیگه!! ولی حبس چیزه خوبیه، یه ذره به کار و زندگیت میرسی، یه سری طنز جدید مینویسی ، خونه رو تمیز میکنی به دوستات میرسی…
      به هر حال مرسی که سر زدی، یه ۴ روز دیگه در خدمتم!

  6. آخ آخ…دیدم سر و کله ات پیدا نیست نگو تو حبسی :))))))))
    ای جرثومه ای کومونیست پای لینک جای توهین بودی؟؟؟؟؟؟ هان؟؟؟؟

    لال بودن خیلی سخته هااااااا نه؟؟؟ :)))
    حالا اگه توصیه ای, فحشی، فضاحتی, نظری چیزی داری بگو از طرفت زیر لینک ها بذارم

  7. سام هستی ؟ کجایی داداشی ؟؟ دلم برات تنگ شده .بیا . ببین اینو نشون نده ،اما جوابتو بنویس .

  8. سام هستی ؟ کجایی داداشی؟؟ آدرس رو قبلا اشتباه نوشته بودم ، حالا درست کردم ، دقت کن ، درستش کن .

پاسخی بگذارید

