نظر حجت الاسلام حسنی امام جمعه ارومیه در مورد مناظره تلویزیونی امشب:

من امروز به جای کشاورزی رفتم » روبه فردا» تاماشا کردم. اول اینکه اسمش اشتباهی بود چون من فکر کردم در مورد راز بقا و روباه فردا فیلم میدی اما دیدم که یه آقای کومونیست اونجا نشسته و هی سیفون میکشی به رهبر کبیر انقلاب و هی پر میکونه، چرا رهبر کبیر میکنی آقا؟ ها؟ دیوار کوتاه تر از رهبری گیر نکردی؟ ها؟ ما خون دادیم شما بیایی سیما بینا تماشا کنی؟ این شد آزادی؟ ای لعنت بر آزادی که روز عاشورا جوان مردم میاد به جای اینکه سر خودش رو با قمه بشکافی، سر یه بسیجی رو با سنگ میشکافی، اخه این شد دموکراسی؟ ها؟ ای تاج زاده ، این بود حکومت؟ بعد این آقا چرا میاد در مورد راه آهن شیراز نظر بدی؟ ها؟ مگه تو دیپلم داری؟ تو غلط کردی در اقتصاد نظر میگی، مگه تو آخوندی که اقتصاد بلد باشی؟ ها؟ چرا سفسطه بلغور میکنی ها؟ این راه آهن کجاش کج بود که شما میگی؟ کجای اسلام گفتن شما بیا در مورد انتخابات نظر بدی؟ بعد میگه من به موسوی افتخار میکنم، بعله، اینها درد هست ها ای میلت، اون موسوی رفته اونجا با مناشه کیسینجر ملاقات کردی شد اسلام؟ امت حزبالله باید در این مورد صدا در بیاورد، این آقای رفیق دوست که مدیر صدا و سیماست جواب بدی، چرا اول شما پورن اسلامی پخش میکنی بعدش میایی یه میز گرد میزاری – که اصلا هم این میز گرد نبود، حالا بماند- بعد به جای اطاعت از رهبری، اطاعت میکنی رهبری رو، ها؟ البته این برنامه نکات جالبی هم داشت و انهم پخش راهپیمایی میلیاردی بود که به من حال داد. واقعا تو اون سرمای تهران شما سگ رو بزنین بیرون نمیاد از لانه اش اما این ملت عکس رهبری رو گرفته بودن و فحاشی میکردن. ماشالله به این همه استقامت. بعدش من رفتم بالاترین .. فکر کنم اول لاگین کردم، حالا یادم نیست چی کردم اما دیدم چقدر این بچه حزبالله رو مظلوم گرایی میکنن ، من به عمرم این همه دکتر ندیده بودم، دیدم یه نفری پایینش آتیش گرفته بعد ۳۲۱۴ دارند ویزیتش میکنن، یکی قالب یخ میاورد، اون یکی پماد سوختگی میمالید که واقعن صحنه جالبی بود و نشون میده که بسیجی چقدر محبوبیت داره که این همه ملت ازش مراقبت میکنن

7 نظر برای “نظر حجت الاسلام حسنی امام جمعه ارومیه در مورد مناظره تلویزیونی امشب:

  1. آفرين خيلی با حال بود مخصوصا قسمت ويزيتش من عضو بالاترين نيستم اما بگو مگو تونو با اين مرتيکه ميخونم

  2. نوشته تون محشر بود,دستتون درد نكنه،شرط هم بگذارید برای خوانندگان عزیز که این متن رو حتمآ با لهجهء غضنفرى از نوع گلیضش !!! بخونند تا بیشتر برن تو حس

  3. توهین به هیچ فرد در هیچ جای دنیا پذیرفته نیست. همین شماهاید که جنبش سبز و بر حق مردم را به بیراهه میبرید

  4. vay khoda dandunasho,ghiyafashooooo…..aberuye harchi azari zabunaro bordi ashgal.shanse ma hamashun omre nuh daran be gur nemiran ke.u zire dashakhaye man ham ja nadari ashgale bi namuse bi aghle bi savade AGHAB MUNDEYE ESTESNAYI

پاسخی بگذارید

