نظر حجت السلام حسنی امام جمعه ارومیه در مورد بالاترین:

من اون روز از کشتزار برمیگشتم که محافظم گفت که اینترنت فیلترشکن کرده رفته بالاترین، منم رفتم نشستم جلوی اون تلویزیون و مطالعه کردم این بالاترین رو. دوما اینکه خیلی افسوس خوردم که جوان ایرانی باید جونشو بزاری با نارنجک از فیلترشکن رد بشی، من شنیدم چند نفر بودن که تو میدان مین کشته شده بودن و به آخر فیلتر شکن نرسیده بودند که تسلیت میگم. اما.. اولا… آقای امریکا، آقای کلینتون، ای مارگارت تاچر سگ باز، اخه چرا فیلتر میکنی اینترنت رو؟ که جوان ایرانی به سایت من نیاد؟ به سایت فارس نیوز نره؟ ها؟ اما این بالاترین.. چرا باید زن و مرد با هم برن اتاق داغ بعد زن حجاب نداشته باشی؟ ای بدحجاب نمی دانم چرا بعد از۳۰ سال بد حجاب مانده ای؟ برو بمیر. خجالت بکش. نمی دانم چرا شوهر ت از بد حجابی تو نمی میره ؟ اخی آدم با مرد غریبه میره اتاق داغ میکنی؟ ها؟ اتاق داغ هم شد مسجد که پخش مستقیم میکنی؟ اصلا چرا باید جوان به جای کشاورزی بره لینک داغ کنی؟ اخه لینک هم شد باغداری؟ خدا بزنه اون کمرت که نتونی مثبت بدی، من صد بار گفتم به این جوونها یه تیکه کویر بده بره زراعت. بعد این اخبار رو شما از کجا آوردی؟ یکی نوشته بود که مردم سینه های مرمری دادن به بیت رهبری، آقا چرا دروغ مینویسی؟ ها؟ من زنگ زدم بیت رهبری گفتن فقط فاطمه رجبی اینجا اومده بود که مال اون هم مثل سمباده میمونه، آقا چرا دروغ مینویسی؟ ملت موظف است که در اين امر صدا دربياورد !!….من به انهائي که مخالفت کردند اين حرف را دارم ، به انها، که چرا خاک به سرت نريختي ؟چرا پا نشدي يقه اين مرتيکه را بگيري؟ همين من مخالفم ! و هي تعارف و اين همه تملق؟! مخالفت اين است ؟ بايد هياهو کنيد ، بايد بريزيد. بعد یکی نوشته بود ضرغامی پورنوی اسلامی میسازی، خاک بر سرت، اخه پورنو هم شد آیات الکرسی؟ ما انقلاب کردیم شما پورنو بکنی بعد بره صفحه اول؟ بعد چرا همه این زنهای بی حجاب اسمشون ندا بود؟ اخه ندا هم شد فاطمه؟ اخه ندا هم شد زینب؟ چرا اسم خارجی میزاری؟ ای بی ناموس، ای غرب زدگی. .. یکی بود خبر میزاری در مورد همجنسگرایی، اخه همجنسگرا هم شد انسانیت؟ اخه تو مردی که زن بگیری یا اینکه صدای مایکل جکسون در بیاری؟ ها؟ یکی هم بود که یه فیلم گذاشته بود که یکی داره چرخ پاترول نیروی انتظامی رو عوض میکنه اما همه اومدن گفتن نیروی انتظامی زیر گرفته، آقا چرا دروغ میگی؟ چرا گناه میکنی؟ اخه آدم هر چیزی رو مینویسه؟ بشکنه اون قلمی که باهاش تایپ میکنی، جمهوری اسلامی آدم کشته تا حالا ؟
بعد من دیدم چقدر اینجا به دینداران واقعی تخلف فرو میشه، استغفرالله، چرا میکنی آقا؟ دیندار اومده وضو گرفته که تو مسخره بکنی؟ چرا باید آقای سیگار لینک میزاری ۶ تا رای بیاره بعد لینک اون کومینیست ۹ تا؟ اخه کمونیست هم شد شیعه؟ کمونیست مسخره گی میشه، من تا حالا یه کمونیست دیندار ندیدم، نه والله. ای آقای جرمنی، لینک گذاشتن شد نماز؟ لینک گذاشتن شد وضو؟ چرا شما یه لینک در مورد سیاست نمیزاری؟ چون سوات نداری، بعله، چرا گفتی که حیوون خروس رو بیدار میکنه برا نماز؟ خجالت بکش.
البته کمونیست بی دین زیاد دیدم من اما انسانهای مؤمن هم بودند، بعله، یکی بود به اسم صالحین، خدا حفظش کنه، دفترچه خاطرات رفسنجانی رو هر روز یه بخشش رو چاپ میکرد. انسان به این مؤمنی من ندیدم. البته کشاورزی میکرد ثوابش بیشتر بود اما خوب، بگذریم. این آقای ویزیت هم انسان بسیار مثبتی بودند که این کومونیست ها هی بهش منفی میدادند که خنثی بشه اما ماشالله از رو نمیرفت. ای اصلاح طلب دانمارکی، چرا ویزیت رو خنثی میکنی؟ ها؟ من شما رو ویزیت کنم تحریک بشی خوشت میاد؟ هان؟ اخه تحریک هم شد دینداری؟ چرا به پاتریک ظلم فرو کردن که یه هفته نیاد هی سر مزرعه بشینه گریه کنه، ها؟ ای بی ناموس! خجالت بکش، حیا کن. اون آقای گیورکی رو هم خدا حفظش کنه، هی میگفت اسلحه بردارین و برین به جنگ دشمن که من کاملا باهاش موافقم، انشالله شهید بشه ببریم مرقد امامش تو کاخ کرملین دفنش کنیم. اما از همه روشنفکر تر یه آقای 1003 بود که عکس قوری شکسته و فنجان و دسته هاون و گوشتکوب و لامپ مهتابی شکسته میفرستاد و آنلاین میکرد که من کلی به معلوماتم اضافه شد. من برم تراکتور استارت کنم، فعلا بسه

10 نظر برای “نظر حجت السلام حسنی امام جمعه ارومیه در مورد بالاترین:

  1. خواهش میکنم در رای گیری http://www.whopopular.com/Leaders-Politicians شرکت کنید .خیلی مهمه فقط به موسوی رای بدید .حکومت مزدوراشو بسیج کرده دارن به خامنه ایی رای میدن تا به جهان وانمود کنه طرفدار داره .یه سری نرم افزار هم گذاشته ای پی را مرتب عوض میکنند تا رای بدن. اگر بتونیم با اطلاع رسانی رای موسوی رو به بیش از 1 میلیون و حتی بیشتر کمر حکومت میشکنه. حتی باعث ریزش نیروها میشه .بسیجی ها شست شو مغزی شده واقعیت و میبیند.
    این سایت الان شاید بی اهمیت باشه ولی با امضای ما اهمیت سیاسی برای دنیا پیدا میکنه دنیا میزان واقعی محبوبیت علی گدا را میبینه .روحیه کودتا جیها خراب میشه . خواهش میکنم تا پیروزی چیزی نمانده. SP4217DSS

  2. من كاربر بالاترين نيستم ولي صبح اين لينك رو اونجا ديدم و كامنت‌هاي بقيه رو هم خوندم. با اينكه جزو بالاتريني ها نيستم ولي ديگه id هاتون رو ميشناسم 🙂 همه تون موفق و سلامت باشين. از تهديد كيهان هم نترسين 🙂

  3. آقا ما كامنتهاي شما رو توي بالاترين ميديديم و نميتونستيم نظر بديم ! دمت قيژ ! هركي اين اراذل و اوباش جمهوري اسلامي رو مسخره كنه ، يك در دنيا ، 100 باز در همين دنيا ثواب ميكنه.

  4. ای مزدور ای خائن ای وطن فروش ای بی نماز ای بی وضو ای بی ولی ای بی علی.ای محارب ای منافق ای افغانی ای بزغاله ای گوسفند ای. ای نا مسلمون ای نا ولایی ای نامشایی ای بی خمینی ای بی خامنه ای ای بی ماموت ای با ماموت ای ادب.
    اییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی فدای قلمت

  5. سام
    من نمی دونم که شما یک مظلوم طغیان کرده ای یا مسلمانی سَرخورده یا سُر خورده یا کافری بی ادب و هتاک ویا طنازی بی قید و بند یا… اما هر چه هست دیروز که شما در حال ارسال این لینک و رای جمع کردن بودی، من برایت دعای خاصی کردم که شاید بدان بخندی.ولی امیدوارم مشکلی برایت پیش نیاید در همین هفته که زندگیت را در هم بپیچد که اگر چنین شد راهش ایمان به خدا و توسل به امام هشتم شیعیان علیه السلام است و بدنبال آن برائت و بیزاری از آنچه تا به حال در پیش بودی. اگر چنین نکنی واهمه های سخت تر و حوادث سنگین تر تو را در بر خواهد گرفت. می دانم که این را نصیحتی می دانی که برایت می نویسم و نه تهدیدی بر طبق آنچه سابق بر این می پنداشتی!
    راه هایی دیگر نیزبرای آسان تر کردن اموراتت هست! والسلام علی من اتبع الهدی

پاسخی بگذارید

